Nöjdare kunder med ITS Contact Center.

Ett professionellt bemötande i telefon kan vara skillnaden mellan en nöjd och en förlorad kund. Vår kundcenterlösning är utvecklad för att hantera stora volymer av inkommande trafik och underlättar arbetet i er kundtjänst, helpdesk, ordermottagning eller supportavdelning. Med ITS Contact Center blir det enklare att hantera samtalsflödet och att koppla alla kunder till rätt person med rätt kompetens.

Full översikt

En av de största fördelarna med ITS Contact Center är att lösningen ger perfekt överblick över köer och vilka agenter som är redo att ta emot samtal. Många av våra kunder väljer att projicera denna information på en stor skärm där det även snabbt går att se vilka av de inringande som stått längst i kö och behöver prioriteras. Den som svarar får utförlig historik över kunden som ringer in och lösningen generar omfattande statistik, vilket ger bra underlag för systemadministratörer och arbetsledare i t.ex. bemanningsfrågor.

Bättre besked i telefon

Inkommande samtal kan sorteras via menyval och kunden kan ges information om plats i kön och beräknad kötid. Skulle en användare vara upptagen, kan den som ringer välja mellan att vänta i kö, lämna ett meddelande eller kopplas till växeln. Har någon valt att lämna ett meddelande, får användaren veta detta via SMS eller epost.Alla användare kan snabbt och enkelt ändra sitt svarsmeddelande så att den som ringer får rätt information om när användaren väntas vara tillbaka.

Skräddarsydda funktioner

ITS Contact Center passar alla typer av organisationer, från små till mycket stora och kan enkelt skalas upp när behoven ökar. Lösningen kan dessutom skräddarsys med funktioner som t.ex. röstinspelning samt fler kontaktvägar som mail och chat m.m.

Vilka är fördelarna?
  • Kundtjänstlösning med fokus på service.
  • Full översikt över köer och kollegor.
  • Anställd med rätt kompetens får rätt samtal.
  • Utförlig historik över den som ringer in.
  • Lösningen är skalbar och skräddarsys efter era behov.
  • Kompatibel med kalendersystemet i Lotus Domino/Notes, Novell Groupwise, MS Microsoft Exchange och FirstClass.

Fri support

Support ingår alltid till våra tjänster, så om ni behöver hjälp står vår helpdesk till ert förfogande. Vår helpdesk är bemannad med tekniker från första linje och ambitionsnivån är att ni får ert ärende avhjälpt direkt.

Vill du veta mer? Eller ha ett kostnadsförslag?

Hör av dig till oss på  intresserad@itsnordic.se eller på telefon 08-522 433 00 så berättar vi mer.