Alla typer av telefoni för företag av alla storlekar.

Vi har vänt på begreppen vad gäller telefoni för företag. Istället för att erbjuda paketlösningar som inte riktigt passar någon, sätter vi samman en telefonilösning med exakt de funktioner som just ditt företag behöver.

Fast, mobil eller IP-telefoni? 

Med våra molnbaserade centralväxlar kopplas samtalen via bredband (IP) istället för via en traditionell telefonväxel. Därmed spelar det ingen roll om ni vill använda fasta telefoner, mobiler eller olika kombinationer. All funktionalitet ligger i molnet och kan snabbt och enkelt byggas ut eller kompletteras med nya smarta funktioner i takt med att era krav förändras.

EN UPPDATERAD TELEFONI

Vår telefonilösning innehåller ett brett utbud av funktionalitet, utformat utifrån våra kunders behov. Den uppdaterade lösningen innefattar integrerad röstbrevlåda, utökade gruppfunktioner, nummerhantering, desktopklient, kalenderkoppling och en förbättrad slutanvändarwebb där du själva kan administrera grupper, uppgifter och öppettider.

Vilka är fördelarna?
  • Framtidssäker och skalbar – inga dyra investeringar i växlar som snabbt riskerar att bli omoderna.
  • Bättre kundservice – hänvisningssystem med kalenderkoppling i realtid, flexibla röstbrevlådor och personligt talsvar ger ett professionellt telefonbemötande och ökad kundnöjdhet.
  • ITS telefon-app för att styra hänvisningar, koppla samtal, sköta grupphantering, och välja nummervisning, mm.
  • Passar perfekt ihop med alla mobiltelefoner, oavsett abonnemang.
  • Arbetsbesparande – webbgränssnitt där användarna själva kan ändra kontaktuppgifter, se kollegors tillgänglighet, mm.
  • ITS sköter all teknik.

Kunddedikerad lösning

För avancerade användare, som exempelvis callcenters, erbjuder vi även möjligheten till en helt dedikerad växel som antingen kan placeras hos oss eller ute hos kunden. I denna lösning är det nästan bara fantasin som sätter gränserna för funktionaliteten. Det går bland annat att få omfattande statistik, rapportering och direkt integration till sociala medier.

KVALIFICERAD SUPPORT

Support finns alltid tillgänglig till våra tjänster, så om ni behöver hjälp står vår servicedesk till ert förfogande. Vår servicedesk är bemannad med tekniker från första linje och ambitionsnivån är att ni ska få ert ärende avhjälpt direkt.

Vill du veta mer? eller ha ett kostnadsförslag?

Hör av dig till oss på intresserad@itsnordic.se eller på telefon 08-522 433 00 så berättar vi mer.